6 Aralık 2014 Cumartesi

Uzun zaman oldu . Bir şeyleri yoluna koymaya çalışırken kendim dahil her şeyi ihmal ettim . Bir arpa boyu yol aldım mı ? Bilmiyorum . Yerimdeyim . Ne zamandır buradayım , bilmiyorum. Yanımdan hayatlar akıp geçti . Şarkılar , şiirler ... Kendimi içinde bulmak hatta kaybetmek istediğim onlarca şey. Hiçbiri  bana ait değildi. Hiçbirine ait olamadım . Bekledim . Bekliyorum . Neyi beklediğimi ,ne kadar bekleyeceğimi ya da ne bulacağımı bilmiyorum. Bir hikayem var . İçinde bencil bırakıldığım . İnsansız kaldığım. Aynam var . Kendimle konuştuğum... Zamanla hatlarını kaybeden yüzüm , dağınık saçlarım , yenmiş tırnaklarım .. Ben .. Kabul görmeyen ,ciddiye alınmayan ya da korkularak kaçınılan ben... Önümde iki yol var.. Yalan... Sadece karanlık ...  Belki de benim gözlerim kördür..Her neyse ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder