18 Nisan 2014 Cuma

Yazmak isteyip de yazamadığım binlerce satır birikti.Eskiden yazardım .Şimdi düşünüyorum da yazdıklarım  tamamen safsatadan ibaretmiş. Boşa geçen 5 yıl ve daha sonrası.. Geç anladım her şeyi. Kaybettiğim şeylerin arkasından ağıt yakıyordum bunca zaman . Boşuna .

Yeni kararlar aldım yine . Gerçekten sevdiğim insana kavuşmak için .. Çok geç oldu. Ellerimde geçmişin kiri . Nasıl silinir bilemiyorum.. Yine de deneyeceğim . Ortak düşmanımızı buldum . Çok geç.Çok imkansız.. Yine de bir umut işte. O umut değil mi beni 4 aydır ayakta tutan. 1 yıl önce fark ettiğim ateşin arkasında durdum geç de olsa. Durmak mıydı bu ? Bilmiyorum. . Geçen zamanın arkasından "Beni seviyormuş o.." demek çok zor . Aşık olduğumu ve bana olan nefretini gördükten sonra..

O geceyi düşünüyorum. Ellerini tuttum ,öptüm ,sarıldım ... Hepsi sanki bir hayal ürünüydü.. O gece bir mucizeydi . Mucizemdin .Beni öptün.. Dünyanın bütün şimşekleri içimde çaktı.Beklenmedikti bu . Tuhaf .. Sanki yıllardır bekliyordum bunu. Benim yüzümden yok oldun. Ben ittim seni . Yalanlar için vazgeçtim tek gerçeğimden. Çok geç anladım.

Binlerce kez özür dilesem yalvarsam  işe yarar mı bilmiyorum. Kelimeler manalarını yitirdi.Konuşmak istiyorum olmuyor. Tam karşımda dikiliyorsun. Gözlerin susuşun . Seni kaybettim . Kendimi kaybettim geriye ne kaldı ?

Yazdıklarını üzerime alınmak istiyorum . Defalarca okuyorum.Canını bu kadar yakmak. Yazamıyorum canım çok yanıyor. Seni çok seviyorum desem ,susmasan yalandan da olsa ben de desen..İmkansız... İyi düşünmek istiyorum . Yanımda ol istiyorum..Hadi demişsin ya " Beni sevmiyorsan kimseyi sevmemelisin ,kimsenin gözlerinin içine bakarak gülmemelisin ,dokunmamalısın kimseye, seni seviyorum işte yüzüne haykırsam ne fark eder ki ? Öyle hızlı koşsam ki sana doğru çekilemesen önümden , içine girebilsem , sen olabilesem..."








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder