20 Haziran 2012 Çarşamba

Gelecekteki Sevgiliye Not

Saatlerce The Doors,Pink Floyd ,Jimi Hendrix konuşabileyim seninle. Dinleyemediğim şarkıları dinlet bana; beraber izleyelim çok isteyip de izleyemediğimiz ya da hayran kalıp 3. kez izleyeceğimiz filmleri Yanında sarhoş olabileyim o kafayı beraber yaşayalım. Hastayım ne kadar ömür biçtikleri belli değil 27 idi 42 oldu şimdi daha da az diyorlar. Duygu sömürüsü olarak algılama bunu sadece senden birkaç adım geri kalırsam bu yüzden eğer beklemeyeceksen yanında taşıdığın bir yük olarak görürsen beni hiç gelme hiç başlamasın o malum hikâye.

Şunu kabul et senden önce de bir hayatım vardı artılarım, eksilerim, tecrübelerim. Sana kendimi temiz sunamam olmadığım biri olarak gösteremem kendimi. Beni bir kalıba sokmaya çalışma anlamaya da çalışma bu halimi yorulursun. Eğer beni seveceksen olduğum çevrede sev beni. Aptal saptal hayaller kurmama neden olma gitme ihtimalin yüksek biliyorum .Babam bile gitmişken senin kalacağını umut etmek zor

Bak ben mükemmel biri değilim güzel hiç değilim eğer içinde benim ile ilgili bir kuşku varsa köprüden önceki son çıkışı öneririm.Sana kendi sorumluluğumu yükleyemem bu büyük bir haksızlık olur .Zaten yapmak istediğim şey bu değil sadece sevgindir istediğim cüzdanındaki banknotlar değil .Asla pahalı hediyeler istemedim ben ya da lüks lokantalarda yenilen yemekler ,Fransız şarapları ve ya paranın satın alabileceği bir romantizm . Aşk zaten yeri geldiğinde bir bütünü bölüşmek değil midir ?Sadece o yanında diye mutlu olmak ..

Sevgi seks değildir bunu kabul et. Sadece küçük bir öpücükle bile yetinebilmelisin yeri geldiğinde. Sana aidim aksini iddia etmedim hiçbir zaman. Huzurlu bir şekilde dizine başımı dayayabilmeliyim ilerisini düşünmeden. Kokunla uyuyabilmeliyim geceleri... Her dakika yanımda olman gerekmez senin de bir dünyan var, işlerin arkadaşların ailen en önemlisi kendin. Kafanı dinlemek en büyük hakkındır. İkimizin de bizden bağımsız bir hayatı var. Bunun ayrımındayım korkma

Sadece sev beni isterim .Benim yanımdayken huzurlu ol sana onu sağlayabileyim..Eğer sen de istersen sadece senin yanında "ben" olabileyim...

1 yorum:

  1. Gelecekteki sevgiliye not başlığı bile beni benden almaya yeter.


    Başarılar. :)9

    YanıtlaSil