3 Haziran 2012 Pazar

Eski yazılar 1

                                                                                                                        7 Mayıs 2011

Yine Sen Her Yerde Sen   
             
Seni düşünüyorum yine .Gözlerini umursamazlığını .Rüzgarın saçlarını okşayışını . İmkansızlığını.Nereye baksam sen varsın Bir o kadar ulaşılmaz bir o kadar bana yakın.Her sabah uzaktan izliyorum seni.Sesin huzur veren bir şarkı gibi.   Sahi sesini yakından duymak kısmet olmadı ki.

"Kısmet" Bu sözcük hep itici gelmiştir bana.Kadere inanmam.İnandığım tek şey var :Ne istersen tersi olur.Ölümü istersin çabalarsın Ama olmaz sakat bile olsa yaşarsın.Yaşamak istersin ;bu sefer hayatının baharında daha çok varken ölüme gidersin.Bir el gelir seni çeker alır hayattan.Tutunamazsın.

Bense...Bense seni istiyorum...Yo hayır yanlış anlama ben beden avcısı değilim .Sadece ruhun ve bakmaya kıyamadığım yüzün ;göz göze gelirsem ruhumun sana doğru koşacağını bildiğim gözlerin.Uzaktan izlemek nasıldır bilirsin .Söylenecek çok söz vardır aslında içinde .Ama kahrolası o sözler kol kola girip çıkamaz ağzından.Utanır sıkılır düşer bir kenara usulca .Çünkü o sözler senin derinliklerine ulaşmadan havada asılı kalır.Bu yüzden korkarım konuşmaya.

Sahi sen hiç  sana asla dönüp bakmayacağını bildiğin birine aşık oldun mu. Adını bile duyunca yüzünde gizlemeye çalıştığın bir gülümseme oluştu mu? Her geçeni ona  benzetip sonra o olmadığını anlayınca için kanadı mı?

Söylemek istediğim şeyler var sana ...Zamanı var diyemiyorum Çünkü zaman hain ,zaman acımasız ve zaman sen karşımdayken  beni senden kıskanıp seni alıp götüren bir sevgili...Ve sen  her zaman uzaktan bakıp sigaram gibi gözlerini içime çektiğim yüzünü beynime kazıdığım sen... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder