24 Aralık 2011 Cumartesi

  Şimdi baktım da aşk temalı bir sürü şiir,şarkı,film bir sürü bir sürü sanat eseri var .Bir ütopya uğruna yaratıcılığımızı konuşturuyoruz .Aslında aşk ne hiç düşündük mü ? Filozoflar ,din adamları,şairler,sanatçılar yıllar boyunca aşk hakkında sayısız şey söylemiş .Hatta günümüz insanları bir hastalık gibi aşkı ele alıp belirtilerini sıralamış.Kalp atışlarının artması,sınırsız mutluluk , karın ağrısı bla bla bla..

  "Madem bu aşk o kadar güzel bir şey neden çoğu insan onun getirdiği sıkıntılardan acılardan muzdarip?" denildiğini duyar gibiyim.Aslında ben de kendime bu soruyu defalarca sormuşluğum vardır .Doğum yaparken bile belli bir süre acı çekiyoruz sonra bize şapşal şapşal bakan bir varlık ortaya çıkana dek .

   Evet yine sıkıldım aşk konuşmaktan ya.Şunu biliyorum birçok güzel şarkı var  bu konuyla ilgili.Arayışlarımızı hep o mükemmelin peşinde koşuşumuzu Jefferson Airplane,Queen daha  nice isim bunu şarkılarına taşımış .. Aşk sanata hayat vermiş Beatles'ı Beatles yapmış ..Sırf bu yüzden aşkı sevebilirim .Aşk barışa huzura duyulan özlem olmuş onların şarkılarında ..Her daim taze her daim tadı damakta kalan şarkılar yapmışlar.Gerçek aşk müzikten geçiyor başka bir insanın kalbinden değil..

  Saçmaladım belki de mantıksız sözlerim .Ama yine de yazmaya değerdi..Beatles demişken en sevdiğim şarkılarından birisini paylaşmadan edemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder