31 Aralık 2011 Cumartesi

 Develerin kini meşhurdur.Kendisine yapılan kötü davranışı asla unutmazlar.Uygun zaman ve mekan...Öyle olmadığımı düşünüyordum yıllardır .Aslında 2kişi var kin güttüğüm .Canımı diğer insanlardan daha çok acıtan dengelerimi alt üst eden 2kişi ...
   
Normalde sakin bir insanım .Yani aslında çoğu zaman öyleyim Dengesizliğimi,maymun iştahlılığımı,inadımı,
tembelliğimi  bir kenara bırakırsak iyi biriyim ben .Arada "asmak kesmek kelle uçurmak " nidalarıyla kırk haramilerden biri haline geliyorum.
   
 Kadınlar bir melektir ama kanatlarını kırarsanız yollarına süpürgeyle devam ederler demişler.Canımız acımayagörsün önce sabrederiz umarız düzelmesini .Acılar  vardır insanı güçlendiren acılar vardır insanı çökerten 
Ama bazı kadınlar var  hayran olduğum her durumda güçlü kendi ayakları üzerinde duran kadınlar..Frida Kahlo gibi.Ama güçlü kadın her zaman yalnız kadındır bilir çünkü  dayandığı insanın bir süre sonra gideceğini.
     
 İşte bu yüzden yer ile kardeş olmayı öğrenir kadınlar .Topraktan güç alır .Onunla dost olur ,sıkıntısını derdini ona  anlatır.Bilir eğer ona düşman olursa düştüğünde daha çok canı yanar...Kindar değiller ama unutmazlar.İyi de kötü de zihinlerdedir .Çünkü adımlarını sağlam atmaları için geçmişlerine ihtiyacı vardır,Kılavuzdur geçmişleri; yollarını kaybettiklerinde birer pusuladır geçmiş hayatları .İşte bu yüzden daima güçlüdürler
   
Aynı şeyleri tekrarlamaya başladım sanırım.Onlara imrenmemdir bu kadar sözün nedeni.Çoğu zaman geçmişime sırtımı dönmek istedim Kaçtım saklandım .Kendi göz bebeklerimden bile uzaklaştım zamanla.Yalnızlığım idi tek sığınağım bir de kitaplarım vardı .Renkli renkli ciltli kitaplar .Yaşamak istediğim dünyanın anahtarı ..
  
 Yerle kardeş olma mevzusuna değinmişken zamanla ben de barışıyorum toprakla .Düşe düşe malum yerlerim çoktan nasır tuttu.Birazcık acıyor artık canım Sonradan geçiyor her şey .Yine gülümseme yine aynı o umursamaz kadın ..Belki de doğru olan şey bu..Bilinmez..Doğanın kanunu deyip geçmek gerekiyor sanırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder