31 Aralık 2011 Cumartesi

İki Kayıp Ruh

19.05.2011
    

Bir kabustan uyanmıştı kız kan ter içinde .Bir yol vardı rüyasında iki ceset birer metre arayla Geçmişi ve geleceği sandığı iki ceset ve 3 tane yüzük kız evin içindeydi her şeyden uzak ...Uyandı ve o mesajı okudu"düşündüm hayır mutsuz oluruz ikimiz de" ...

    Üzüldü kız önce sonra ağladı ağladı ta ki en son gözyaşı düşene dek zehir vücuttan atılmıştı...Ve onu aradı..Arkadaşıydı o .Güldüğü eğlendiği arkadaşı vasıtasıyla tanıştığı biri..Uzun zamandır görüşmemişlerdi birkaç gün önce dertleşmek üzere buluşana dek...

"Nolur gel kötüyüm kimseyi görmek istemiyorum sadece senle konuşmak istiyorum "yazdı kız birkaç dakika sonra aradı oğlan şaşkındı kız ağlıyordu çünkü. "Tamam canım dersten sonra Kızılay'da buluşalım "diyebildi sadece ve "üzülme lütfen"diye ekledi...
  Buluştular önce yemek sonra kahkaha krizleriyle sürekli kesilen bir yürüyüş..Hava sıcaktı ve yapmak istedikleri bir şey vardı: İçmek.Alkol iyi gelecekti ikisine de Hayatları yıkılmıştı .Binlerce kişi müdahale etmişti mutluluklarına .Her şeye yadırgayan tüm bakışlara inat içtiler ta ki dilleri çözülene dek...

   Kız ağladı önce "Neden neden yaptım ben bunu"diye oğlan " Bu döktüğün göz yaşları onun için mi yoksa kendin için mi "diye sordu kız kendim için diyebildi sadece...

Ve dudaklarından o sözcükler dökülüverdi birden: "Ben aslında bu senenin başında birinden hoşlanmıştım hayatımı onun için değiştirebilirdim ama olmadı ikimiz ayrı yollardaydık ayrı hayatlardaydık bambaşka yerlere sürüklendik "
    Oğlan sürekli kim olduğunu sordu sonra da "Ben biliyorum onu" dedi .Kız "Sen desem bir şey değişecek mi" diye sordu ve başını oğlandan uzağa çevirdi dudaklarından sadece o 2 sözcük döküldü" o sensin.." ve ağladı kasılana dek oğlan kızı kendine doğru çekti sarıldılar kız konuştu sadece elini tutmuştu oğlanın... 

     Bütün her şey aydınlanmıştı sanki bir rüyası vardı kızın ona sarılmış bir adam görüyordu rüyasında ve oğlanın yüzüne baktı o kederli şaşkın çaresiz gözlerine ...usulca yaklaştı ve öptü onu

" Her şeyin güzel olmasını istemiştim eğer sen olsaydın her şey güzel olacaktı imkansızız biliyorum ama ben sen olsaydın bu kadar incinmezdim seni üzmeye kıyamıyorum üzgün görmeye bana nişanlandığını söylediğindeki ifaden hala gözlerimin önünde hayatının elinden kayıp gidişine çaresiz gözlerle bakman .. Senden bi talebim yok biliyorum hayatına girersem incitecekler seni yine üzüleceksin daha yeni kurtuldun ipin ucundan..."
   Çaresizdiler ..İkisi de yapamazdı kalkamazlardı altından bu ağır yükün..oğlandan bir şey istedi"Sadece şu an yaşansın yanımda kal sarılayım sana ve sonra hayat aksın yine ayrı yönde" Sarıldılar her şey bir rüyanın parçasıydı sanki iki kayıp ruh birleşmişti kız hala ağlıyordu oğlansa kıza ayılması için kahve içirmeye çalışıyordu...Konuştular konuştular ve sonunda kız o iki sihirli kelimeyi ağzından kaçırıverdi"Seni seviyorum"

  Şaşkındılar iki arkadaş iki belirsize dönüşmüştü oğlan kızın sarhoş olduğuna inanıyordu ama kız gelen hesabın küsuratına kadar hatırlıyordu.öpüştüler oğlan ağzını açmıyordu susuyordu kız onu sevdiğini söylerken..çıktılar bardan ve aşağıda oğlan kıza son kez sarıldı öptü onu ve kız aynaya baktı"Rüyamda gördüğüm şey tam olarak buydu" dedi oğlan kızın saçını öptü..

bir süre sarmaş dolaş yürüdüler kız inanılmaz mutluydu .Hayali yanındaydı.
Oğlansa...Korkuyordu..ipin ucundan indirilmişti hayatı tekrar kazanmıştı ve aşk onun geri dönülemez bir biçimde ölümü demekti.kız da farkındaydı gel diyemezdi ona kıyamazdı bir daha üzülmesine ...İçinde kanardı ama susardı...Ayrıldılar sonra oğlan başına bir şey gelmesinden korkuyordu eski nişanlısının tanıdıkları görürlerse onları olay çıkardı ve her şey daha da karışırdı..

  İkisi ayrı yolun iki kayıp ruhlarıydı onlar... onları bir araya getiren 4 tekila 2 bira bir paket sigara ve... ikisinin bir daha hiç yaşayamayacaklarını sandıkları büyüydü.. Belki yollar tekrar kesişir eller tekrar buluşabilir ama o güne kadar ikisi de saçma sapan 2 masalın figüranları olmaya ve maskeleriyle yaşamaya mahkum olacaklardı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder