25 Aralık 2011 Pazar

   Mucize diye bir şey var mı? Ya da ben mi inanıyorum hala masallara .Olmayacak duaya amin demiş insanım ben aslında pek şaşırılacak bir şey değil bu durum.Ama yine de yürümeyi öğrendim düşe düşe Tıpkı bebekler gibi .
  
 Ama yine de hayat öyle bomboş ,labirentlerle dolu bir saha değil.Arada çok güzel yerlere çıkıyor yolum .Güzel insanlar dahil oluyor hayatıma .Annem dayım ,Erdi ...Her şeye rağmen sadık yol arkadaşlarım ..Bir de balonlar var ...Rengarenk ışıl ışıl ve cezbedici..Ama yolun yarısında çok uzaklara uçup bir daha hiç gelmemeye mahkumlar..Ne kadar sıkı tutarsam tutayım ellerimin arasında kayıyorlar...
  
 Neyse neyse  üzülmeye  gerek yok onlara kızmak da gereksiz .Çünkü benle bir yola çıkmak zordur.Bugüne dek sorumluluğumu taşıyan olmadı.Yaşayan anlıyor nasıl bir belaya bulaştığını ..Bu yüzdendir belki de yalnız oluşum .Üzgün müyüm ?Hayır lan asla .Böyle olmam gerekiyormuş  demek ki.
  
Yalnızım mutluyum huzurluyum var mı daha ötesi .Beni beğenenin aklından bile şüphe ediyorum" Ne  görüyo la bunlar bende" moduna bağlıyorum bir süre sonra...Aman neyse ne işte...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder